~aaa

ja wczoraj miałem wystawione zlecenie oczekujące na us100 nie mogłem go anulować i gdy kurs przekroczył poziom aktywacji obserwowałem to na platformie nie zrealizowało się więc wylogowałem się.Na drugi dzień po zalogowaniu patrzę a zlecenie jest zrealizowane i strata na zleceniu.Dzisiaj próbowałem złożyć reklamację i zacząłem wypełniać zgłoszenie ale nie dałem rady same problemy typu za duży plik,nie ten format ,dodaj ścieżkę jakąś tam,dałem sobie spokój,nie było dużo straty,ale współczuję ludziom co wpłacają duże pieniądze,bez informatyka i prawnika nic się nie zdziała,nie wpłacę nigdy im poważnej sumy ,nigdy nie wpłaciłem,pozdrawiam .

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.