Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
TU nie ma żadnego trolowania pajacu. Tu jest problem, a support nie odpowiada tak jak piszesz, od razu. Zgłosiłem sprawę o 9:30, odpowiedź przyszła dopiero o 12:30:
uprzejmie informujemy, że brak możliwości anulowania/modyfikowania zleceń wynika z faktu, że zostały one już zrealizowane.
Ze względów leżących po stronie dostawcy oprogramowania, transakcje nie zostały zaksięgowane na rachunku (dotyczy zleceń oczekujących złożonych wcześniej) i operacje nie są widoczne na platformie.
Zlecenia składane na bieżąco realizowane są prawidłowo. Nasz dostawca podejmuje działania w celu przywrócenia wszystkich funkcjonalności.
Przepraszamy za utrudnienia.