Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Moim zdaniem pepco by mogło wprowadzać powolutku jak się ogarną już z obecnymi planami, wyższy marżowe asortyment jako kolejna opcja. Jak mają dwa poziomy cenowe czy jeden jakiegoś produktu, mogą wprowadzić trzeci droższy i odpowiednio lepszy. Dodatkowo by mogli zacząć wprowadzać ogólnie lepszy asortyment czyli coś w rodzaju zapałki ale też zapalniczkę żeby nie tylko sprzedawać tanie produkty z droższą opcją ale też lepsze produkty zarówno jako poziom cenowy ale też marżowe i wizerunkowo oczywiście dalej będąc bardzo dostępni cenowo jako ogół. To już kwestia dobrej analizy produktowej ale tak też wdzierała się Biedronka na rynek o bardzo dobrze na tym wyszli. Na ten moment brand się zmienia, strategia jest, inwestycje są i niech to się kręci tak