~elgh

Posłuchałem tego wywiadu i XTB zamiast próbować pomóc temu chłopakowi, to jeszcze utrudniało działania i tuszowało sprawę :) Pomijam, czy poszkodowany nie mógł się lepiej zabezpieczyć, ale skoro firma sama przyznaje, że 90% klientów nie korzysta z weryfikacji dwuskładnikowej...To może Panie Prezesie czas przestać biegać po mediach i pleść bzdury o najlepszej aplikacji na rynku, skoro 90% klientów może w każdej chwili stracić u Was pieniądze i nie uzyska nawet grama pomocy od firmy w wyjaśnieniu sprawy.

Dramat wizerunkowy brokera.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.