~Jarek

Można na to spojrzeć w inny sposób. Oczywiście to pewne uproszczenie.

Wynik za 1 kwartał to 194 mln zł. Prezes wspominał, że koszty marketingu w 2 kw będą niższe. To może dodać do ZN np. z 30 mln. Do tego zmienność jednak w 2 kw była wyższa niż w 1 kw i mamy np. dodatkowe 30 mln zł. Koszty finansowe (różnice kursowe) powinny być podobne, spadek USD do PLN % był na podobnym poziomie w 2 kw jak 1 kw. 260 mln zł ZN staje się realne.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.