Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Kilka pytań o moce przerobowe do poratowanie gier w grupie PLW. Po latach 20/21, mam wrażenie, że zmalała ilość premier konsolowych, a czas oczekiwania od premiery PC do premiery konsolowej wzrósł. 1. Czy są rozwijane wewnętrzne zespół do portowania w PLW? 2. Niektóre spółki rozpoczęły portowanie własnych gier (frozeny, piramid, rockgame) czy jest możliwość zlecenia im gier z grupy PLW oraz czy mógłby Pan podać,które jeszcze spółki portują własne gry? 3. Jak wygląda sytuacja obecnych spółek portingowych(ilość osób oraz marża na portach czy lepsza/gorsza niż w latach poprzednich) takich jak ConsoleLabs, UFgames, Ultimate - pytam, bo co raz wolniej wydają porty, a w przypadku UFGames zatrzymali się całkowicie. Czy wynika to z oczekiwania na kod źródłowy/wyższą jakąś portów/redukcja etatów spowodowana niższą marzą na portach. 4. Po sprzedaży ConsoleWay czy są plany tworzenia/ nawiązywania współpracy nowych spółek portingowych? 5. Czy w planach jest portowanie wszystkich wydanych gier ? 6. W jakich widełkach oscylują koszty zrobienia przeciętnego portu? 7. Jakie umowy portowe preferuje PLW, ryczałt czy % od sprzedaży? Których ma więcej? 8. Jakie są plany na najbliższe lata z portowanie? Przechodzimy na zespoły wewnętrzne czy może nowe spółki protujace czy będziemy zlecać porty na zewnątrz grupy? W którą stronę zamierza iść strategia grupy PLW?