~Mes

Czemu się tutaj dziwicie, nie jesteście po prostu targetem, nie wszyscy mają nie wiadomo ile piniędzy żeby wydawać na ubrania. To tylko pokazuje, że klienci oszczędzają pieniądze i wolą nie przepłacać za ubrania, zwłaszcza jak masz dzieci, które zmieniają rozmiar ubrań co 6-12 miesięcy, to nikt nie będzie wydawał kilkaset złotych na ubrania, gdy może wydać kilkanaście/kilkadziesiąt. Patrzycie przez pryzmat dorosłych, gdzie ubranie dobrej jakości starczy Wam na dłuższy czas, bo z nich nie wyrośniecie, ani tak łatwo i szybko nie zniszczycie. Dlatego pod tym względem LPP widząc zapotrzebowanie bardzo dobrze, że idzie szeroko w rynek, możliwe, że w przyszłości konsument się wzbogaci i będzie mógł kupić droższe/lepsze ubrania, wtedy są inne sklepy LPP, albo po prostu można wymienić kolekcję nadążającą za potrzebami klienta. Najważniejsza rzecz, to jest ugruntowana marka i rozpoznawalność wśród klientów. Takie moje zdanie ;)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.