~kolejarz

W Opolu zwolniony został niemal cały warsztat i niemal cała administracja. Zostali rewidenci i cześć maszynistów. W wielkiej hali napraw stoją nieczynne lokomotywy i bramy zaspawano przed złodziejami. Ale byli tu przedstawiciele z InterCity i oglądali teren z torami, halę i biurowiec, który w 2014r. miał generalny remont. Podobno mają to przejąć od CARGO. Zatem może wpłynąć ogromna kasa do Spółki. Nie wiem ile coś takiego może być warte: wnętrza biur nowoczesne, hala też w pełni wyposażona z warszatami wewnątrz i magazynem części i inwentarzowym. No to pewnie bilety na pociągi InterCity zdrożeją! :)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.