~TOINLP

Spoczko analiza w tym materiale o programach lojalnościowych, patrząc na to, jak wygląda rynek i jakie są trendy, to widać, ze się opłaca wprowadzenie swojego programu
 
"Programy Lojalnościowe dla akcjonariuszy to w Polsce wciąż rzadkość. Oferta rodzimych spółek w tym zakresie jest bardzo skromna – programy benefitów dla akcjonariuszy obecnie realizują: Orlen, Answear. com, PZU, Tatry Mountain Resorts i Unimot. Do tego grona już niebawem dołączy cyber_Folks, które obecnie pracuje nad stworzeniem własnego Programu korzyści dla akcjonariuszy. Dużo bogatsza jest historia Programów Lojalnościowych za granicą. "

Więcej o tutaj w tym materiale: https://innervalue.pl/value-review/, niedlugo pewnie dodadzą też na stronę, ale można sobie pobrać

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.