Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
W tym podcascie bardzo sensownie jest powiedziane wiele rzeczy, a w szczególności że strategia się nie zmienia.
Kolejny fakt z rozmowy to że w produkcji jest ponad 200 gier. I że w 2023 będzie bardzo dużych premier, a raz w miesiącu większa premiera.
Wg prezesa rok 2022 był rekordowy i to mimo braku większych premier stad jest bardzo ciekawy co pokaże rok 2023 gdzie dużych premier będzie sporo, a mniejszych gier jeszcze więcej.
Co do produkcji gier nie spodziewa się prezes skrócenia czasów produkcji i będą taki których produkcja zajmie kilka lat a nawet 5-6.
Ważne co było powiedziane że marketing przed premierą tak 2 tygodnie się zaczyna na poważnie. I że jest kluczowy dla wyników sprzedażowych i że nauczyli się go odpowiedni robić. A w marketingu pomaga bardzo duża wydanych już z sukcesem gier.
Polecam wysłuchać całość