Sport w służbie rozpoznawalności Orlenu

(fot. Puls Biznesu)

Sport w służbie rozpoznawalności Orlenu

Orlen szykuje wymianę szyldów. Informowaliśmy o tym już miesiąc temu na PB.pl, dziś płocki koncern pokazał szczegóły tej operacji.

Jeszcze w tym miesiącu na zagranicznych stacjach paliwowych należących do Orlenu pojawią się dopiski „Orlen Group”, które towarzyszyć będą znakom towarowym funkcjonującym w Czechach i Niemczech. Za 3 lata mają zostać całkowicie wymienione przez logo z orłem.

Aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, Orlen zmierza rzucić siły na odcinek marketingu sportowego. – Zamierzamy więcej inwestować w sport w Niemczech, w Czechach i na Litwie. Zresztą robimy to już teraz – mówi prezes Orlenu Daniel Obajtek w rozmowie z „PB” podczas Kongresu 590 w Rzeszowie.

Przeczytaj też

Komentarze