Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Grupa BoomBit zanotowała w lipcu 2025 roku wzrost przychodów o 6,9 proc. mdm, do 17 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Wydatki na User Acquisition wzrosły o 13,3 proc. mdm do 9,3 mln zł, a koszty prowizji platform zmniejszyły się o 9,9 proc. do 1,4 mln zł. Grupa miała 20 mln pobrań. Przychody pomniejszone o wydatki na pozyskanie użytkowników (UA) i prowizje platform (bez projektów blockchain) wyniosły 6,3 mln zł, czyli wzrosły 2,4 proc. mdm. Przychody grupy BoomBit ze sprzedaży gier mobilnych w lipcu wyniosły 16,9 mln zł. W lipcu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (2,6 mln zł), Darts Club (2,5 mln zł), oraz Car Sales Simulator (1,4 mln zł). W lipcu zanotowaliśmy porównywalny z poprzednim miesiącem wynik przy jednoczesnym kilkuprocentowym wzroście przychodów. W najbliższych tygodniach planowany jest sotf launch jednego z zapowiadanych przez nas wcześniej tytułów, czyli +Big Helmets: Warriors of Destiny+, gry bazującej na podobnej mechanice do Clash of Destiny" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Boombit Marcin Olejarz. (PAP Biznes)