agencjapandl

Fabrity optymalizuje koszty i buduje fundamenty dalszego wzrostu biznesu
 
Grupa Fabrity w pierwszej połowie 2025 roku utrzymała wszystkich istotnych klientów i pozyskała nowych, jak Centrum eZdrowia, European Stabilization Mechanism, PAP, firmy z branży motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej i transportowej, odnowiła także umowy ramowe z kilkoma dotychczasowymi klientami, m.in. z sektora energetycznego, bankowego i ubezpieczeniowego.

– Mamy rosnący backlog zawartych kontraktów, ale jednocześnie niskie tempo konwersji na nowe zamówienia, gdyż wśród klientów dominuje ostrożność. Jesteśmy jednak na dobrej ścieżce i zawarcie pierwszych dwóch nowych umów ramowych z agencją Frontex pokazuje kierunek. Rozwijamy kompetencje data cloud, AI i Indystry 5.0 czy Energy managementwskazał Tomasz Burczyński, Prezes Zarządu Fabrity S.A.

https://pandl.pl/fabrity-optymalizuje-koszty-i-buduje-fundamenty-dalszego-wzrostu-biznesu/

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.