~makumba

Spółka oferująca reklamę opartą na sieci nadajników bluetooth, wyrusza za granicę. Inwestycje pójdą w miliony.

foto Piotr Surmacki

"Czy chcesz odebrać komunikat od (tu wstaw nazwę pobliskiego salonu fryzjerskiego czy kina)" — taka wiadomość może trafić i do twojej komórki. Nie będzie to esemes, lecz przekaz reklamowy z pobliskiego nadajnika bluetooth. Esemes oparty na geolokalizacji każdorazowo wymaga udzielenia potrójnej zgody przez właściciela telefonu. Bluetooth wymaga jednej, i to bez powtarzania. Właśnie z tego coraz lepiej żyje ProxyAd, spółka notowana na NewConnect. Teraz swoje pomysły chce sprawdzić za granicą.

Na razie kierunki rozwoju są dwa.

— Negocjujemy z partnerami z Wielkiej Brytanii i Białorusi, by tam budować sieć nadajników i sieć sprzedaży — mówi Piotr Surmacki, szef rady nadzorczej spółki i jej akcjonariusz.



---------------------------------------------------------
ładnie ładnie ;)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.