~mlody m

Struktura dystrybucji Spółki NTT oparta jest na trzech równoważnych kanałach sprzedaży. Obejmują one:


• Sieci handlowe: AGD RTV, super i hipermarketów oraz sklepy cash & carry (m.in.: Carrefour, Makro Cash and Carry, Media Markt, Real, Saturn oraz Tesco).
• Hurtownie: dystrybutorzy IT, sklepy internetowe oraz sklepy detaliczne (m.in. firmy: AB, Action, Incom, Komputronik, Pronox Technology, oraz Yamo)
• Integratorzy IT (w tym: Koma, Comarch, Wasko, ABG Ster-Projekt, Optix, Asseco oraz Prokom Software, Computerland)

patrząc na powyższe spółki- gdzie większość z nich pokazuje wzrost przychodów i zysków w 4 kwartale 2010 r. może warto się zastanowić ...czy dobrze robicie wywalając???

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.