~radecky

Giełdowy dystrybutor mrożonek rozwija sieć lodziarnio-kawiarni pod szyldem Ice Cafe. Podstawą projektu jest współpraca z koncernem Unilever, właścicielem marki lodów Carte d'Or. W tym roku liczba lokali ma wzrosnąć z 5 do 30 - informuje Puls Biznesu.
Władze spółki planują dynamiczny rozwój sieci lodziarni dzięki wspólnikom, którzy prowadzą kilka franczyzowych lodziarni Ice Cafe .

Jak informuje Puls Biznesu dzięki temu Ice Cafe ma dostęp do 22 lokali, które potrzebują rebrandingu i działań marketingowych, w których wspomoże spółkę Unilever.

Spółka ma na razie charakter start-upu. Jej władze szacują, że w 2011 r. obroty spółki wyniosą 3,5 mln zł. Ice Cafe zamierza w ciągu 5-7 lat powalczyć o pozycję lidera rynku.

Krzysztof Niebrzydowski z zarządu Jago zamierza powalczyć z Ice Cafe o udziały w rynku z takimi potentatami jak Grycan, Zielona Budka czy Nestle

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.