~mich

Odnosze się do 2 wypowiedzi:
- Google to nie wszystko - Marka to coś co ma Oponeo - a czego nie mają inni .
Czy chcąc poszukac coś w Googlu szukacie na Bingu jaki ma adres Google? Czy koupując na allegro - wpisujecie : aukcje internetowe w wyszukiwarce?

Otóż to. Za Oponeo przemawia ogromna marka wypracowana latami. Tysiące, setki tysięci dobrze obsłuzonych klientów, ponad 3letnia historia na GPW, setki artykułów, nagród, reklam - wszystko to sprawia, ze nawet jeśli OPoneo nie będzie pierwsze na hasło opony w Google - wygra z każdym oponiksem - czy jak mu tam (sprzedaż na tych spółkach jest setki razy mniejsza od OPoneo i nie uda im sie już skopiować tego pomysłu w Internecie - drugiego Allegro nie ma, a nasza-klasa kopiując facebooka też cieńko piszczy.
Należałoby spytać prezesa ile wejść na z ruchu bezpośredniego - tzn ile % osób wchodzących na stronę i kupujących opony wpisuje w przeglądarkę www.oponeo.pl - śmie twierdzić, ze bardzo dużo - nie zdziwiłbym się gdyby było ponad 50%.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.