Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Odnosze się do 2 wypowiedzi:
- Google to nie wszystko - Marka to coś co ma Oponeo - a czego nie mają inni .
Czy chcąc poszukac coś w Googlu szukacie na Bingu jaki ma adres Google? Czy koupując na allegro - wpisujecie : aukcje internetowe w wyszukiwarce?
Otóż to. Za Oponeo przemawia ogromna marka wypracowana latami. Tysiące, setki tysięci dobrze obsłuzonych klientów, ponad 3letnia historia na GPW, setki artykułów, nagród, reklam - wszystko to sprawia, ze nawet jeśli OPoneo nie będzie pierwsze na hasło opony w Google - wygra z każdym oponiksem - czy jak mu tam (sprzedaż na tych spółkach jest setki razy mniejsza od OPoneo i nie uda im sie już skopiować tego pomysłu w Internecie - drugiego Allegro nie ma, a nasza-klasa kopiując facebooka też cieńko piszczy.
Należałoby spytać prezesa ile wejść na z ruchu bezpośredniego - tzn ile % osób wchodzących na stronę i kupujących opony wpisuje w przeglądarkę www.oponeo.pl - śmie twierdzić, ze bardzo dużo - nie zdziwiłbym się gdyby było ponad 50%.