Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Witam,
Przymierzam sie do uruchomienia dzialalnosci gospodarczej o kilku pokrewnych profilach (projektowanie graficzne, sklad publikacji, fotografia). Mam juz wymyslona nazwe, zaprojektowany logotyp itp. Ale jeden z tych profili dzialalnosci (fotografia slubna) chcialbym firmowac inna nazwa i logotypem.
I tutaj pytanie - musze w zwiazku z tym utworzyc odrebna firme, czy moge np. potraktowac nazwe tej pobocznej dzialalnosci jako cos w rodzaju "marki" nalezacej do mojej firmy?
Oczywiscie nie musze na sile wystawiac rachunkow za te poboczna dzialalnosc pod szyldem tej "marki", spokojnie moge je wystawiac jako "firma-matka". Chodzi jedynie o to, zeby z tym konkretnym segmentem mojej dzialalnosci kojarzona byla nazwa inna niz nazwa firmy, chce miec na potrzeby tej czesci dzialalnosci inna nazwe, logo, strone www itp.
Cos jak w przypadku Grupy Zywiec, ktora produkuje napoje roznej marki - kazda z nich dziala na rynku osobno, ale wszystkie naleza do jednego podmiotu gospodarczego.
Beda z tym jakies problemy, czy to standardowa procedura?