~Doktor Endrus

Apolonia Medical planuje debiut na NewConnect na przełomie II i III kw.'10 (wywiad)

11.05. Warszawa (PAP) - Producent i dystrybutor ekskluzywnych mebli dla gabinetów stomatologicznych Apolonia Medical planuje zadebiutować na rynku NewConnect na przełomie drugiego i trzeciego kwartału 2010 roku, przeprowadzając wcześniej emisję do 1,3 mln zł - poinformował PAP prezes spółki Piotr Trzaska.

"Rozpoczynamy emisję akcji i planujemy debiut na rynku NewConnect na przełomie drugiego i trzeciego kwartału 2010 roku. Z emisji nowych akcji chcemy pozyskać do 1,3 mln zł" - powiedział PAP Trzaska.

Autoryzowanym Doradcą spółki jest warszawski Top Consulting.

Spółka, która zajmowała się dotychczas projektowaniem i produkcją nieseryjną ekskluzywnych mebli stomatologicznych zaliczanych do segmentu premium, chce przygotować się do przekształcenia modelu działania na produkcję seryjną mebli dla sieci gabinetów lekarskich i stomatologicznych w Polsce i zagranicą.

Apolonia Medical chce przeznaczyć pieniądze z emisji na zakup maszyn do produkcji seryjnej oraz na promocję innowacyjności technologicznej swoich rozwiązań w Polsce i zagranicą.

"Pozyskany kapitał zostanie przeznaczony na zakup maszyn umożliwiających produkcję seryjną oraz na odpowiednie wsparcie sprzedaży kampanią reklamową w Polsce, a przede wszystkim zagranicą. Planujemy być firmą rozpoznawalną w Europie, a także na Bliskim Wschodzie, specjalizującą się w wyposażaniu gabinetów lekarskich. Mamy być rozpoznawalni z designu, a także jakości reprezentując jednoznacznie segment premium" - powiedział prezes.

"Mamy zamiar rozwinąć sieć sprzedaży zagranicznej. Nasze produkty sprzedajemy nie tylko w Polsce, ale i zagranicą. Mieliśmy zamówienia z Austrii, Cypru, a także z Dubaju, gdzie głównie będziemy celować z naszą ofertą i ta współpraca dobrze rokuje, bo spodziewamy się kolejnych umów od klienta z Dubaju jeszcze w tym roku" - dodał.

"Planujemy, że w 2012 roku 50 proc. przychodów będzie stanowił eksport - celujemy w Bliski Wschód, a oprócz tego mamy zamiar sprzedawać nasze produkty także w Anglii, Hiszpanii, we Włoszech i Francji. W USA także widzimy bardzo duży i ciekawy dla nas rynek, natomiast musimy robić wszystko po kolei i na Stany jeszcze przyjdzie czas" - powiedział również.

W 2010 roku Apolonia Medical spodziewa się przynajmniej 800 tys. zł przychodów i co najmniej 100 tys. zł zysku netto.

W 2009 roku przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 422 tys. zł wobec 272 tys. zł w 2008 roku, a zysk netto wyniósł ponad 50 tys. zł wobec 150 tys. zł straty netto w 2008 roku.

Na razie spółka produkuje meble głównie dla gabinetów stomatologicznych, ale swoje produkty chce też kierować do innych specjalności.

"Stworzyliśmy już drugą linię produktową, dedykowaną krajowym szpitalom publicznym. W przeciągu miesiąca spodziewamy się znaczącego zamówienia" - powiedział Trzaska.

Spółka, której docelowymi klientami są sieci gabinetów stomatologicznych oraz kliniki implantologiczne, ma w swojej ofercie m.in.: asystory, komody, a także kompleksowe zabudowy specjalistyczne.

http://dmbzwbk.bankier.pl/wiadomosci/pap/artykul.html?id=2139533

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.