Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Ja mam od jakiegoś czasu do czynienia z programem "szybkafaktura"- wprawdzie nazwa zupełnie na to nie wskazuje, ale wiem, że jest tam dośc dobrze rozbudowana opcja zarządzania magazynem firmy - prowadzenie ewidencji i stanu magazynu, wystawianie dokumentów i coś tam jeszcze- praktycznie chyba wszystko co potrzeba. Osobiście nie sprawdzałem, bo korzystam na razie z innych mozliwości tego programu (min. prowadzenie Księgi PiR , wystawianie rachunków i deklaracji podatkowych ) ale wiem, że ta opcja do prowadznia magazynu jest niezawodna i prostaw obsłudze- korzysta z niej mój znajomy i sobie ją chwali. Zresztą mozna wszystko sprawdzić na stronie www.szybkafaktura.pl
jest demo i nawet jakiś okres całkowicie za darmo na sprawdzenie sobie programu