Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Oznacza to, że liczba placówek należącej do Grupy Handlowej Emperia sieci sklepów osiedlowych może urosnąć w 2009 r. o prawie 30 proc. W ubiegłym roku pod szyldem Groszek działało 896 punktów handlowych - wynika z informacji serwisu portalspozywczy.pl.
W tym roku zarządzająca siecią spółka Detal Koncept podpisała już ok. 300 nowych umów z franczyzobiorcami, w planach jest jeszcze kilkadziesiąt kolejnych. 30 września 2009 sieć Groszek liczyła 1,1 tys. sklepów. Obroty sieci za rok 2008 to ponad 1,38 mld zł netto.
Grupa Handlowa Emperia jest jedną z największych grup handlowych w Polsce. Swym zasięgiem obejmuje teren całego kraju i działa w dwóch segmentach: detalicznym i dystrybucyjnym.
Pierwszy z nich opiera się na markach Stokrotka, Delima, Milea, Groszek, Lewiatan i Euro Sklep, tworzących sieci supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb klientów.
Na segment dystrybucyjny składają się spółki Tradis, DEF i Ambra prowadzące dystrybucję artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych na terenie całego kraju.