Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Możliwe, zobaczymy co się wydarzy. Ja mam jeszcze problem do ccc taki, że oni się kojarzą z niczym, „wszystko dla wszystkich”. Robią segmentację między szyldami ale to nie sprawia, że każdy szyld się z czymś kojarzy oprócz worldbox teraz tak z grubsza. Eob droższe, ccc tańsze, hp tzn rechy i to wcale nie tanie. Sklepy się kojarzą z czymś i klient jest coraz bardziej skomplikowany i szuka klimatu jakiegoś, coś ala subkultura. W Bershka, Crop itd czy nawet H&M, tam idąc, idzie się z wizją swojego ja, a w szyldach CCC nie masz żadnego obrazu i to jest duuuuży minus ale i trudny to zmiany, bo założeniem ccc jest multibrand