~Caro

Mam jedno spostrzeżenie którego na forum nie uwzględniono a mianowicie co jeżeli klient jednak nie będzie chciał korzystać z AI tylko komunikować się z człowiekiem? Czy przypadkiem taka dwutorowa strategia czyli stary liveczat i rozwój AI nie jest bezpieczniejszy dla społki? Nawet jeżeli w obecnej chwili wyniki są dla rynku alarmujące... Innymi słowy czy AI rozwiąże problem użytkownika, na pewno w jakimś stopniu ale nie sądzę że w pełni...

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.