~Drab

Do tego walisz promocjami, a popyt wzrasta nieproporcjonalnie w związku z powyższym komentarzem i po prostu tracisz zyski, tak o po prostu. W dodatku w niedzielę kończy się promocja i w wtorek zaczyna się nowa, a Ty nie analizujesz poprzedniej, bo nie masz czasu. Do tego spróbujcie zrobić jakąś analizę elastyczności cenowej w takim biznesie „powodzenia”. To jest bardzo trudny i nieprzewidywalny biznes i jak się leci na oałe trochę, to potem trudno robić biznes i robi się handel pchany inwestycjami sprzedając za pomocą większej liczby sklepów i rynków czy poszerzając asortyment, a trzeba też zwiększyć przychody i marżę na bez tego tak generycznie

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.