~gracz

Tu nie chodzi o kontrolę jakosci techniczna liczona w nanometrach / milimetrach , ale o zaprzegniecie AI do wykrywania nieprawidłowowsci w infrastrukturze kolejowej( przedmioty ktore nie powinny byc , lub ich brak) .Sama wyrwa to skrajny przypadek a Nawet jak powstała to skłądy przez nia przejeżdzały . Tu chodzi o sysuem badania oceny jakosci mierzony NIE w mikroskali tylko widaczniej "gołym okiem" i analizaowanym przez AI jaki element nie pasuje do tego Ukladu . Jeśli SCW mogłoby to ogranac( a biuorac pod uwage ze w satelitach chcą go stosowac to nie widzę powodu dlaczego w Kolei miałby sie nie sprawdzić) to mogłby byc idealny system do motitoringu infrastruktury kolejowej w czasie rzeczywistym i Wykrywania jakiś nieprawidłowosci.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.