Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Tu nie chodzi o kontrolę jakosci techniczna liczona w nanometrach / milimetrach , ale o zaprzegniecie AI do wykrywania nieprawidłowowsci w infrastrukturze kolejowej( przedmioty ktore nie powinny byc , lub ich brak) .Sama wyrwa to skrajny przypadek a Nawet jak powstała to skłądy przez nia przejeżdzały . Tu chodzi o sysuem badania oceny jakosci mierzony NIE w mikroskali tylko widaczniej "gołym okiem" i analizaowanym przez AI jaki element nie pasuje do tego Ukladu . Jeśli SCW mogłoby to ogranac( a biuorac pod uwage ze w satelitach chcą go stosowac to nie widzę powodu dlaczego w Kolei miałby sie nie sprawdzić) to mogłby byc idealny system do motitoringu infrastruktury kolejowej w czasie rzeczywistym i Wykrywania jakiś nieprawidłowosci.