Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
poruszam tą kwestię bo wielu nie rozumie podstawowych spraw:
Sąd powoluje zarządcę ten pilnują majątku, wierzyciele via RW pilnują Zarządcę i monitorują wydarzenia.
Zarządca działa, przedstawia plan, co zrobił, robi i zrobi i narzuca ów plan wierzycielom, wierzycie ocenią i sąd zatwierdza.
Celem jest pójście na ugodę via układ i to jest dobrowolne co komisarza cieszy jeśli jest na tak.
PKP Cargo
RW jest w konflikcie z Zarządcą, nie o osobę chodzi a sprawę, by nie wyrażić negatywnej oceny daje szansę by doszło do zmian
PKP Cargo a giełda
Można postawić hipotezę że nie wy macie problem ale chciwe OFE NN, patrząc po AD i OBV można śmiało postawić tezę że są na progu 10% ale brak im jednoznacznych sygnałów , takim może być RO i pewnie czekali na opinię RW a RW nie tylko postępuje mądrze, postępuje bardzo cwano i myśli wyprzedzająco!!
Nie tylko OFE NN te inne też mogą nie wiedzieć co robić...Forum może dalej produkować setki wątków a to pozór ruchu jedynie będzie...
Przy tych propozycjach układowych :) termin 31 stycznia nie gra roli skoro płatność balonowa przewidziana jest na 2036r...
Krótko: plan jest obowiązkiem Zarządcy ale układ jest dobrą wolą wierzycieli(umowa dłużnik - wierzyciel) a jak można myśleć o układzie jak uchwałą RW chce Zarządcę zmienić?