Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dużo mądrych skrótów (RW, SSR, MAP, BGK, PKO…), ale dalej zero jednego: gdzie jest jakakolwiek formalna decyzja o sprzedaży PKP Cargo „pod młotek”?
Uchwała Rady Wierzycieli o zmianie zarządcy to normalna przepychanka w sanacji, a nie sygnał „likwidujemy spółkę”. Sanacja ma ratować, nie zwijać firmę – i sam ten bełkot proceduralny, który wypisujesz, wcale tego nie obala.
Obecność BGK i PKO w RW też nie jest żadnym „dowodem na plan rozbioru”, tylko oznacza, że najwięksi wierzyciele pilnują swojego hajsu. I bardzo dobrze.
Cały problem polega na tym, że Miętek sprzedaje to ludziom jako wizję „upadku i licytacji spółki”, a Ty dorabiasz do tego prawnicze tło, zamiast uczciwie powiedzieć: na dziś nie ma żadnej decyzji o sprzedaży PKP Cargo, jest ciężka restrukturyzacja i walka o wpływy, a reszta to publicystyczne straszenie.