~Rumburak

07.07.2009 - Pierwsze w Polsce wdrożenie systemu VocalCom
Unima 2000 zaprojektuje i wdroży rozwiązanie VocalCom w Firmie Call Center IPT z Wrocławia. IPT jest nowoczesną firmą świadczącą usługi w zakresie procesów kontaktu z Klientami, przy wykorzystaniu narzędzi contact center. Najnowsze, autorskie rozwiązania technologiczne pozwalają Firmie na błyskawiczne dotarcie do Klientów oraz decydują o najwyższym poziomie usług. System VocalCom będzie stanowić jedno z rozwiązań pozwalających skutecznie realizować cele i założenia IPT Call Center.

Unima 2000 jest jedynym w Polsce partnerem biznesowym VocalCom - lidera w produkcji światowej klasy rozwiązań Contact Center, dostarczanych od ponad 10 lat do odbiorców na całym świecie. Wśród klientów Vocalcom są już m.in. oddziały krajowe takich firm jak Orange, AOL, ABB, Adecco, Canal+, BNP Paribas, Bertelsmann i Le Figaro.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.