~Muminek

Dnia 2025-10-23 o godz. 11:14 piki_1 napisał(a):
> Zachęcam fanów marki do wypatrywania na półkach sklepowych i online KOLEJNYCH produktów oferowanych we współpracy z Invisiobobble – już są.  Bardzo to cieszy to kolejne działanie z tą międzynarodową marką w obszarze cross – selling. Przypomnę iż Invisiobobble jest markowym  producentem akcesoriów do włosów (w tym opatentowane), jego produkty są bardzo cenione i sprzedawane są w 70 krajach świata. Po działaniach Onlybio promujących produkty Invisiobobble na polskim rynku, sądzę że przyjdzie pora na działanie odwrotne – Invisiobobble promujące produkty Onlybio – a to już byłaby gruba sprawa. Nie mniej jednak wyrazy uznania dla szefów marketingu za asertywne działania na rynkach międzynarodowych – widać tu metodyczną pracę i żelazną konsekwencję.
> Dla uzupełnienia fragment historycznego wpisu
> Jako obserwatorzy marki uważam że nie doceniliśmy niedawnego wydarzenia. To może być bardzo długa i owocna na zagranicznych rynkach współpraca. To bardzo duży krok naprzód w kierunku globalizacji marki. Na chwilę obecną i to widać na półkach sklepowych została podjęta współpraca przy linii do pielęgnacji włosów. Dlaczego moim zdaniem współpraca z  Invisiobobble jest tak ważna:
> 1.      Invisiobobble jest markowym  producentem akcesoriów do włosów (w tym opatentowane), jego produkty są bardzo cenione i sprzedawane są w 70 krajach świata
> 2.      Invisiobobble – to potentat pochodzący z Monachium (właściciel – New Flag GmbH)  - a Spółka obiecała skupienie się na rynku niemieckim w pierwszej kolejności
> 3.      Onlybio  ma bardzo duże poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży typu cross – selling
> 4.      Invisiobobble & Onlybio (światowy producent akcesoriów do włosów + producent kosmetyków do pielęgnacji do włosów) to PARA IDEALNA do cross- sellingu na arenie międzynarodowej
> 5.      Na przykładzie współpracy z WEDEL w której to były już 3 akcje marketingowe wnoszę że ta jest dopiero początkiem
> 6.      Obie strony zyskałyby na popularyzacji marki na interesujących dla siebie rynkach

Bardzo dobre wiadomości, zarówno w tym jak i w sąsiednim temacie.
Ważne, że wszystkie działania spółki są prowadzone z głową i z konsekwencją.
Dziękujemy tym, którzy zbierają te informacje i podają tutaj skonsolidowane.
Na razie nie ma ESPI a mimo wszystko widać, jak prężnie spółka Hub.Tech się rozwija z każdym rokiem.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.