~KrisGPW

Opinia jednego z klientów która przed chwilą przeczytałem : Opinia jednego z klientów : Kupiłam buty Hoka, z zapłatą za pobraniem, nie otrzymałam żadenego potwierdzenia zapłaty, (prosiłam o fakturę) ani mailowo, ani papierowej w paczce z butami. Próbowałam się skontakotować dzowniąc na infolinię. Odpowiada bot z prośbą o nagranie wiadaomości, napisałam maila bez odpowiedzi. Kontakt ze sklepem porażka :( Kolejna opinia innego klienta : Absolutnie nie polecam. Kupiłem plecak North Face. W systemie zaznaczyłem, że chcę fakturę. Podałem dane firmowe. Otrzymałem towar oraz fakturę na dane prywatne. Napisałem do BOK. Wymiana ośmiu maili, podczas których miałem udowodnić, że wpisałem dane do faktury. Rozmowa jak ze ścianą lub botem. Faktury nie dostanę, bo cytuję: "Tak jak Państwo widzicie, że nie zostały podane dane od faktury, bo brak pola z danymi do faktury." Ostatni raz robię zakupy w tym sklepie. Więcej sami poszukajcie … osobiście jestem zniesmaczony przeczytaniem takich opinii w internecie , bardzo słabo to wygląda czytając to

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.