Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dzis ma zostać udostępniony:
This patch includes some quality-of-life improvements, and fixes for crashes and localization issues you guys encountered.
- Added particle origins to several buildings that were missing them
- Limited amount of dust particles generated by vehicles
- Added new icon of brigade creation/edit menu (hangar)
- Improvements on Pilica map
- Fixes for unit autodeploy system
- Added colors to happiness change and escalation value in diplomatic action tooltip
- Fixed disappearing indicators in RTS when casting skill
- Fixed "out of range" error in hangar
- Fixed localization not updating in options graphics tab
- Navmesh corrections on Pilica map
- Improved bridges on Pilica map
- Fixes to pathfinding to units that get stuck
- Fixed inability to use spells due to sectors indicators on passive commander
- Fixed broken style in some of the tooltips
- Fixed National Debt bar exceeding its space and its tooltip
- Fixes for Farm Set 6 buildings
- Fixed options not displaying localization names
- Unified polish localization for escalation changes during events
- Implemented CZ units voices
- Fixed hangar deploy prompt not scaling with resolution
- Fixes for RTS tooltips and minimap icons
- Added problematic terrain adaptive body radius
- Fixed some icons in deckbuilder
- Visual tweaks for Action Points
- Moved AI chatbot icon
- Multiple fixes of crashes and exceptions
- Multiple fixes in localization
Thank you for playing the demo and sharing your impressions — your feedback helps us improve the experience even at such an early stage in our game's development.