~anty

Chińska firma Geely odmówiła serwisowania pojazdów w Rosji.
https://i.c97.org/ai/276328/aux-head-1516253775-20180118_gelly_t.jpg 
Mówimy o dwóch modelach.

Chińska marka motoryzacyjna Geely, jedna z pięciu najlepiej sprzedających się marek w Rosji, ogłosiła, że ​​nie będzie już świadczyć usług gwarancyjnych dla pojazdów importowanych nieoficjalnie – poinformowała firma w rozmowie z "Kommiersantem"
Dotyczy to co najmniej dwóch modeli – Cityray i Boyue Pro – które są importowane do Rosji wyłącznie w ramach importu równoległego przez osoby prywatne. Ograniczenie dotyczy również Geely Monjaro, z których niektóre również zostały sprowadzone bez udziału oficjalnych dealerów.
Wcześniej właściciele nowych pojazdów Geely z kilku serii skarżyli się na awarie silników podczas jazdy. W niektórych przypadkach kierowcy przejechali nowo zakupionymi samochodami mniej niż 500 km. Według Bazy, oprócz wymienionych modeli, usterki wystąpiły również w modelach Geely Tugella i Geely Coolray. Geely Motors potwierdziło kanałowi, że nie serwisuje pojazdów z importu równoległego. Ponadto firma stwierdziła, że ​​awarie silników były częściowo spowodowane niższą jakością rosyjskiej benzyny, która ma wyższy poziom produktów ubocznych niż paliwo chińskie. Aby zmniejszyć ryzyko detonacji silnika podczas jazdy, Geely Motors wyjaśniło, że rosyjskie pojazdy tej marki przechodzą obecnie aktualizacje oprogramowania.
Centra serwisowe Geely nie zgłaszają powszechnych problemów z silnikami w pojazdach produkcji chińskiej. Zauważają również, że częstotliwość występowania usterek jest taka sama w przypadku samochodów sprzedawanych za pośrednictwem autoryzowanych dealerów i pośredników. Jednak, jak zauważył Yan Heitzeer, wiceprezes Krajowego Związku Samochodowego (National Automobile Union), osoby kupujące samochody nieoficjalnymi kanałami powinny być świadome konsekwencji.
„Niestety, gwarancje na samochody [Geely] importowane w ramach importu równoległego nie są honorowane. <…> Sprzedawcy udzielają gwarancji na własne ryzyko. Kupujący również ponosi ryzyko, kupując samochód importowany w ramach importu równoległego, zazwyczaj tańszy, a czasem nawet znacznie tańszy, niż samochody importowane oficjalnie” – podkreślił ekspert.
Naprawa zepsutego samochodu chińskiej marki samodzielnie może być znacznie droższa niż ta objęta gwarancją, mówi Artem Shmigirev , starszy menedżer w Fit Service w Butowie . W zależności od rodzaju awarii silnika, szacuje się, że koszt może wynieść od 200 000 do 500 000 rubli.
Według Avtostat, Geely Monjaro zajmuje czwarte miejsce w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się samochodów z automatyczną skrzynią biegów w Rosji w pierwszych dziewięciu miesiącach 2025 roku. Od stycznia do października sprzedano 24 469 tych samochodów, co stanowi spadek o 33% w porównaniu z analogicznym okresem w 2024 roku. W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy roku samochody Geely zajmowały czwarte miejsce pod względem wolumenu sprzedaży w Rosji (52 660 sztuk, co oznacza spadek o 45,6% rok do roku).

z tym paliwem będą mieli kacapy problemy , teraz nie będzie gwarancji na wszystko co jest spalinowe przez mieszanie paliwa przez koncerny paliwowe. Co oni leją do paliwa "bimber"

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.