~S_Holmes

Pomysł naszego forumowego kolegi Asdf, który zasugerował kilka dni temu byśmy rozpropagowali rolkę ecoACTION o butelkomacie w swoich mediach społecznościowych okazał się niesamowitym sukcesem medialnym i od tamtej pory do tej chwili filmik ma już ponad 74 tysiące wyświetleń. Żaden tego typu film informacyjny wyprodukowany przez ACTION przez 10 lat funkcjonowania kanału spółki na Youtube nie zdobył takiej popularności, w tak krótkim okresie czasu. Maksymalnie do tej pory to było 25 tys. wyświetleń uzbierane przez wiele lat, a nie w kilka dni. Zważając, że akcjonariuszy ACTION jest około pięciuset, to na wynik przełożyło się coś znacznie więcej i już teraz żartując, nie wiem, czy ten sukces to sam rewelacyjny automat kaucyjny ACTION, czy znak X na dziennikarzu znanej stacji TV, jest tego przyczyną? Co sądzicie? Odnośna rolka ACTION jest tutaj: https://www.youtube.com/@actions.a.5091/shorts

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.