~bart

W zasadzie to się zgadzam. Ale to znaczy, że jest potencjał, żeby tam zaistnieć i podbić wishlisty. Pytanie tylko, czy jest sens wydawać kasę na marketing, żeby wejśc na tak odmienny i trudny rynek od USA + Europa. To już wiedzą tylko spece od marketingu w gamedev, na pewno OML patrzy na metryki i podejmą jakąś decyzję. Pierwszym krokiem było Tokyo Games Show, ale musieliby mocno wejść w lokalne sociale w językach Japońskim, Chińskim czy Koreańskim, żeby tam zaistnieć.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.