Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Bloober 21mln wycena 500mln, 11bit 37.5mln wycena 460mln. Ile zatem może wyniesć wycena Oml po premierze VM ... ? Koszt gry to ok.40mln Udzial wspólwydawcy przy projekcie to max.30%. Amortyzacja liniowa 3 lata , czyli 13.3mln rocznie. Debiut na 3 platformach jednocześnie. Dla 1mln sztuk - rozkład 300tys.PC i 700tys konsole przychód wynióslby ok.90mln zl dla ceny 50 usd. Udzial wydawcy i amortyzacja to lącznie40.3mln. Koszty poza projektem studia 5mln zł. Zysk brutto powinien zatem wynieść ok.44.7mln,, a netto po IP box ok.41-42mln. Moim zdaniem 1mln sztuk to jest absolutne minimum. Tyle po roku byc moze osiagnie Cronos od Bloobera , a wiemy , że start VM jest istotnie lepszy przy czym zasieg gatunku soulslike kilka razy większy niż horroru. Valor Mortis moim zdaniem ma nawet szansę na dwukrotność tego wolumenu , co dałoby ok.95mln zysku netto.... Najprawdopodobniej wolumen będzie mieścił się gdzieś w tych powyzej zakreślonych widełkach. Jak wiemy nawet slabo oceniany Lotf od Cigames dal ok.200mln przychodu, ale nie wystarczylo to na zwrot kosztów projektu.