~Analityk

To nie jest poprawna analiza i nie odnosze się do gdybania o Lost Rift: 1. Koszty kwartalne dotyczyły kilku projektów w tym Gears of War. LR jest raczej najmniejszy z tego pod względem wydatków, bo pozostałe to gry AAA z wydawcami 2. Nikt nie wie jakie są koszty po rekrukturyzacji i zwolnieniach devów. Jak zabrakło kasy a emisja była na 20 bomb to raczej nie po to żeby trzymać takie koszty jak wcześniej. 3. Całą marżę brutto PCF generują projekty na zlecenie a nie LR. Nie da się ocenić sytuacji bez wiedzy ile generują kasy zlecenia w porównaniu do kosztów po restrukturyzacji i emisji. 4. Zgadzam się, że z LR coś może być, ale to długa droga przed studiem i wiele updatów i kampanii. EA nie zmieni sytuacji finansowej firmy, trzeba czekać na pełną grę.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.