~anatyl

Mam protokół z kontroli ZUS za okres 2000-2003,w którym to inspektor stwierdza""wszystkie przedstawone przez płatnika dokumenty dotyczace pracodawcy i pracowników są zgodne z okresem prowadzonej działalności i zgodne z wykazanymi przerwami w prowadzeniu działalności..zbadano zgłoszenia do ubezpieczeń druki ZUA ZZA,wyrejestrowania z ubezpieczen ZWUA, umowy zlecenia waraz z rachunkami,listy obecności, listy płac,protokół przesłuchania pracownika,która potwierdziła,że w okresie przerw w działalności, nie pracowała, nie wykonywała żadnych czynności pracy, ponieważ biuro w tych okresach nie było czynne.Dodatkowo sprawdzone zostały listy płacy, listy obecności pracowników, pokwitowania wynagrodzeń,daty pokrywały się z okresami prowadzonej działalności." Sąd Okręgowy stwierdza"mieli umowy na czas nieokreślony z klientami i powinny być do dyspozycji w całym okresie obowiązywania umów, zatem nie ma podstaw do ustalenia,że zaprzestali w wymienionych okresach działalności."

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.