~maślarz

Wszystkie spółki otwarcie komunikują że będą korzystać z crossmarketingu czyli przykładowo gra Duality będzie prezentowana społeczności Gas Station Simulator od Drago Entertainment, społeczności którą zgromadzi symulator Perfect Circle, społeczności graczy Car Dealer Simulator od Garage Monkeys. Drago Entertainment ogłosiło rozwój strategii o działalność wydawniczą, tak więc tworzy się idealny hub do promocji gier ze studiów/spółek w które zainwestował/wszedł Phenomen Games. Przypomina to nieco model strategii Playway. Kiedyś słyszałem w którejś z wypowiedzi porównanie dotyczące planów ekspansji Drago, że oni zamierzają stać się drugim PlayWayem. Drago jest idealnym wydawcą dla gier z kategorii symulatorów= ponad 1.5 miliona graczy GSS. Jeżeli to prawda, wszystko zaczyna tworzyć logiczną całość. Jak wytłumaczyć dotychczasową ciszę? Znam pewne powiedzenie, na temat pieniędzy i ciszy które może być w tym przypadku kluczem do rozwikłania tej zagadki.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.