Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Ogłoszenie na Skillshot zamieszczone przez Perfect Circle S.A. z tamtego roku https://www.skillshot.pl/jobs/34219-senior-unreal-engine-developer-at-perfect-circle-s
Perfect Circle S.A. poszukuje Senior Unreal Engine Developera, którego zadaniem będzie tworzenie i rozwijanie systemów gameplayowych, narzędzi dla zespołu oraz wspieranie zespołu technicznie w codziennych turbulencjach z edytorem.
Jesteśmy małym zespołem, z budżetem zaplanowanym do wypuszczenia produktu na rynek.
Mieliśmy okazje popracować przy różnych produkcjach znanych na polskim i zagranicznym rynku, m.in. Dead Island, Dying Light 1 & 2, Call of Juarez: Gunslinger, Cyberpunk 2077, Torment: Tides of Numenera, God's Trigger, Pure Farming 2018, The Inquisitor.
Zajmujemy się obecnie nieogłoszoną jeszcze grą w tematyce symulacji i zarządzania.
Jeśli masz doświadczenie w produkcji gier, a powyższy opis jest dla Ciebie interesujący, zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty:
Wymagania:
- Minimum cztery lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Dobra znajomość C++,
- Dobra znajomość systemu Blueprintów,
- Samodzielność i umiejętności organizacji pracy swojej i zespołu programistów,
- Konstruowanie od podstaw oraz realizacja zaawansowanych systemów związanych z rozgrywką,
- Doświadczenie w optymalizacji produktu,
- Dobrze rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów (problem-solving skills),
- Dobra znajomość silnika Unreal Engine 5 (jesteś na bieżąco),
- Ukończony i wydany projekt w portfolio.
Obowiązki:- Programowanie gier w silniku Unreal Engine 5 – tworzenie i rozwijanie mechanik oraz systemów,
- Monitorowanie i optymalizacja performance’u gry,
- Debugging i bug fixing,
- Współpraca z producentem, designerami i programistami,
Komunikacja z innymi członkami zespołu w kwestii planowanych prac deweloperskich. "Zajmujemy się obecnie nieogłoszoną jeszcze grą w tematyce symulacji i zarządzania" Wynika z tego że Perfect Circle od ponad roku pracuje i zatrudnia do produkcji gry której jeszcze nie ogłosił. Podobnie Duality i Drago zatrudniało, nie dzieląc się informacjami na temat projektów "przedwcześnie". Moim zdaniem to dobra życiowa dewiza: "pracuj w ciszy, niech efekty Twoich działań mówią za Ciebie". Czy mamy sytuacje gdy kilka gier w które zainwestował Phenomen Games może być już gotowe, lub są na bardzo zaawansowanym etapie produkcji i czekają na swoją kolei by rozpocząć marketing? Drago i Duality długo milczały, jak widać Perfect Circle od conajmniej kilkunastu miesięcy pracuje nad grą która jeszcze nie została ogłoszona..