~Lu4xigi

Dzisiejszy RB i jego treść

https://i.ibb.co/CszXqd2q/wzrowo.png

Raport napisany wzrowo, podają terminy, podają wielkości podmiotów do zwolnienia, podają koszty zwolnień i odpraw, podają też żródło a 35 mln zł jako ograniczenie.

ze 123,3 mln zł odejmujemy 35 mln złotych a reszta raczej też idzie do zwrotu tj na Fundusz Gwarancyjny bo to ani darowizna nie była ani ost. kredyt bo warunków i czasu nie podano i terminu spłaty a Fundusz nowym wierzycielem nie pozostaje...

Zwolnieni pracownicy zasługują na godne odejście i tak chyba będzie...
Krótko: PKP Cargo cały czas dopasowuje się do rynku tj tego co mu jeszcze z tego tortu zostało i reguluje zobowiązania bierżące jak nie wydaje pieniędzy na balety prezeski po forach w kraju czy zagranicą.

Po chwilowym wyskoku ze składami co też jako sezonowość było wspomniane wraca poziom 300 składów i odwieczne pytanie o rentowność przewozów i to nie umowy za PIS ale Marcina W...

Forum zainteresowane jest sprzedażą dalej aktyw jak np nieruchmość w W-wie czy to co może być przymusem pow. biurowe PKP Cargo Connect bo forum nie zauważa ugody Azot z PGG i to nie ona zawiniła w okresie zimowym 2018r tylko PKP Cargo nie podstawiając odp. liczby węglarek co było skutkiem pierwszych rządów tuska do 2015 roku. PGG w ugodzie akceptuje płatność ratalną na 63 mln a do tej chwili nie widzę by SR zatwierdził listę wierzytelności. od ostatnie aktualizacji a to już prawie 4 m-ce temu.

Forum jak podczas I WS, "w okopach"

Sama sanacja winna trwać do 12 m-cy de facto trwa już 1,5 roku i po tym okresie przyjamniej 772 wydała RB na którym mucha nie siada.

Bełkotu prasowego nie komentuję na stronach PKP Cargo bo te ogólne dane nic nie mówią:

cytat: "Zarówno obecne jak i prognozowane przez Spółkę przewozy nie wymagają posiadania tak wysokiej trwale odstawionej rezerwy. Obecnie w procesie przewozowym PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji wykorzystuje ok. 25 tys. wagonów, w której to liczbie Spółka posiada też pracującą rezerwę. Po realizacji planu sprzedaży przewidzianego Planem Restrukturyzacyjnym, Spółka będzie posiadała nadal ok. 10 tysięcy odstawionych wagonów w niepracującej rezerwie, które po wykonaniu niezbędnych remontów i przeglądów, będą mogły być włączane do pracy przewozowej w miejsce najbardziej wyeksploatowanego taboru."

gdzie, za co i kiedy ale i po co? alibii że jakby co, ludzie to trwa latami i musi być plan ale i policzone koszty....

Na stronie www podają po I kw 2025: 52 tys. wagonów a piszą ok. 25 tys jakby tylko połowa a ile z tej powołowy co niby jst wykorzystana za chwilę nie będzie mogła być używana?.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.