Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Wcześniej projekt został wdrożony w krakowskiej Zakopiance, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w warszawskich Młocinach i poznańskim Starym Browarze. INTERSPORT planuje dalsze modernizacje i aktualizacje formatu, widząc w nich sposób na podniesienie efektywności sprzedaży i zwiększenie lojalności klientów w dobie rosnącej konkurencji online. – Modernizacje to nie tylko zmiana wyglądu salonów. To nasza odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów. Dzięki nowym formatom łączymy świat online i offline, a każda wizyta w sklepie staje się częścią historii klienta z marką – podkreśla Aivars Bunde, prezes INTERSPORT Polska.