Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
przykro mi, że nie czujesz żartu gościu... A co do "całej masy wystawców" to jakoś nie widze loga Via na wszystkich. To że Via podpisało umowę z TPSA nie oznacza wszystkich. Jak wiesz, TPSA podpisało też umowę z innymi sieciami bo na ich rachunkach widnieją loga innych. Np. Monetia (BISE) podpisuje umowy z Zakładami Gospodarowania Nieruchomościami i niektórymi Spółdzielniami na czynsze i nic z tego nie wynika bo lokatorzy opłacając rachunki zarówno u mnie jak i w innych punktach opłat ze względu na to że ich pieniążki trafiają na właściwe konta na drugi dzień a nie po 3, 4 a nawet 14 dniach. Zakłady Energetyczne otwierają własne punkty dokonywania opłat i większośc z nich nie bawi się w podpisywanie umów z takimi jak Via, Unikasa czy inne. Odpowiem Ci gościu dlaczego zwyczajny obywatel wybiera mój punkt a nie sieć: Po pierwsze dlatego, że ode mnie pieniążki trafiają na konto w dniu następnym a klient z reguły płaci w ostatnim dniu lub nawet w dniu kiedy pieniążki powinne być już na koncie. Kiedy opłacił w sieci i dowiaduje sie że naliczono mu odsetki za kilka dni opóźnienia, którego nie jest on winien tylko sieć - wraca do mnie z rachunkiem i "bluźni" na wszelkie sieci usytuowane w Supermarketach. Po drugie: w moim punkcie klient ma możliwość otrzymania natychmiastowej (co do minuty i sekundy)odpowiedzi, kiedy jego pieniążki trafiły na właściwe konto. Po trzecie: - Ewentualna reklamacja, rozpatrywana jest natychmiast i klient nie musi pisać żadnych pism z prośbami o "łaskawe rozpatrzenie", oczekując miesiącami na wyjaśnienie ( o ile wogóle zostanie mu to wyjaśnione). A co zrobi Twoja sieć, kiedy nastąpi zwrot z Banku beneficjenta, gdy konto zostaje zamknięte?... Czy sprzedawczyni ze sklepu będzie biegać do klienta z pieniążkami? Czy zadzwoni do klienta by przyszedł odebrać swoje pieniążki? Powiesz mi gościu na jakie/czyje konto trafi zwrócona kwota?... A może sam Pan Prezes sieci podjedzie swoją BMW-iczką pod dom biednego klienta i odda mu pieniążki ze zwrotu? I w końcu po czwarte: Mój klient widzi komu powierza swoje pieniążki, widzi komu zamierza zufać, bo wie, że jestem w punkcie dzisiaj, bedę w nim jutro i za miesiac i za rok. Wie, że u mnie dowie się wszystkiego na temat swoich rachunków. Wie że, nawet kiedy zgubi swój rachunek a wcześniej wpłacał należność na to konto u mnie, może dokonać wpłaty należności - o ile wie jaką kwotę ma, lub chce wpłacić. Wie, że u mnie może dokonać wpłaty na dowolne konto, bez względu na to czy posiada rachunek wystawiony przez firmę, wypisany przez siebie czy kogokolwiek innego. Czy dokona takich operacji w Twojej sieci? To choćby z tego powodu VIA i inne sieci nie są w stanie opanować rynku płatności masowych. Fakt że Banki komercyjne co chwilę podwyższają prowizje za dokonywanie wpłat w ich placówkach, też działa na naszą korzyść - jestem zatem spokojny o przyszłośc samodzielnych punktów przyjmowania opłat - gościu...