~POSZKODOWANA

a co z wypełnianiem tych formularzy, czy jest w ogóle jakiś sens?? jest w nim pełno sprzeczności. Dzisiaj miałam taką klientkę, która chciała złożyć reklamację po telefonie z Banku, z informacją, że wplata nie dotarła...ale aby wypełnić ten śmieszny formularz należy przedstawić wezwanie do zapłaty, które klientka otrzyma np po 10 dniach od przekroczenia terminu wpłaty... Klienta wręcz mnie wyśmiała, bo mówi ze nie dość ze Firma padła, to ona ma czekać spokojnie na listonosza...paranoja.. To w takim razie, czy możemy te formularze wysyłać bez dowodów,że wpłata nie dotarła...na logikę nie!? Czyli klienci niektórzy muszą czekać spokojnie, aż dostaną ponaglenie z energii, gazownictwa, banku... A co do upadłości, mało się znam na prawie, ale logicznie rzecz biorąc to jeśli jeszcze oficjalnie nie ogłosili upadłości, to powinni wykonywać przelewy!!!! (prawnie)czy może jestem w błędzie?? Bo już sama nie wiem...

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.