~NIEZALEŻNI

no taką mają procedurą i w sumie diabili wiedzą co tak naprawdę robić. Priorytetem z punktu widzenia klienta będzie NIESTETY ponowne opłacenie przez niego wszystkich rachunków, choć w tej systuacji tak naprawdę nie wiadomo co, kto i za co powinien zapłacić, bo z tego co czytam to widzę że jedne przelewy szły inne nie Nie wiadomo jaki klucz do ich realizacji stosowano. W tej sytuacji wydaje mi się, że klienci nie dość że muszą raz jeszcze zapłaciś to muszą chyba też posprawdzać czy może "cudem" coś z ich płatności jednak pojawiło się na koncie u wystawcy rachunku. Moja taka prywatna rada niejedzenie i niespanie nic tu nie da Kosztem własnego zdrowia czasu nie cofniesz i pieniędzy nie odzyskasz.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.