Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
witam, na początku dziękuję za odpowiedzi. Co do polisy... otrzymujemy codziennie od Prosspol : "koperty niespodzianki". Wczoraj nam przesłali informację o podjęciu procesu upadłości, a dzisiaj kopertę z kserowanymi informacjami do wywieszenie dla klientów (jak na ich stronie), również formularz reklamacyjny oraz formularz zgłoszenia szkody, czyli wszystko co można znaleźć na stronie. Dzisiaj próbowałam cały dzień się do nich dodzwonić, bezskutecznie. Nie wiem co gorsze, czy klient się dowie z mediów czy ode mnie... chyba bym wolała to pierwsze, mniej musiałabym się tłumaczyć, i w dodatku być może chociaż 1 na 10 klient zrozumie, że to nie moja wina! Z dwojga złego wolę, aby klienci się dowiedzieli,że nie są odosobnieni w swoim nieszczęściu. W tym momencie straciłam nie tylko "twarz" wśród mieszkańców, ale również główne źródło utrzymania... Co do polisy, nie mam pojęcia czy ona w ogóle jest coś warta. Wypełniamy te formularze i wysyłamy do okienka, co nam pozostało...