~pracownik okienka

jako pracownik okienka kasowego stwierdzam, że opóźnienia nadal są, w tej chwili nawet ekspresy dochodzą po 2, 3 dniach, nie wspominając już nic o przelewach zwykłych, które dochodzą po 2 tygodniach. Szczerze mówiąc, mam już tego serdecznie dosyć!! W tej chwili obsługuje tylko wpłaty ekspresowe, czekam 2 tygodnie (aby mniej więcej doszły wszystkie wpłaty zwykłe) i wypowiadam umowę tej firmie. Mam tylko nadzieję, że nie będzie za późno...Innym też tak radzę... Wspomnę tylko o beznadziejnym kontakcie z tą firmą. Dodzwonienie się do nich graniczy z cudem, również nie odpowiadają na emaile. Czasami to wygląda wręcz groteskowo, ponieważ kiedy klient przychodzi z reklamacją, ja próbuje się dodzwonić do FIRMY, po mniej więcej 10 próbach klient pyta: "czy ta firma jeszcze istnieje?", sama się zastanawiam nad tym...Oby wytrzymała jeszcze tylko 2 tygodnie...

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.