~Gość z jutra

A to ciekawe co piszesz z tym InPostem. Ciekaw jestem jak będzie się układała współpraca z nimi, jesli mozesz - zdaj relację. InPost nie ubezpiecza przesyłek, a zaginięcia mogą się zdarzyć, jak każdemu. Jak sądzisz, kto się z tego będzie tłumaczył przed klientem ? InPost? Czy Ty na punkcie? Sytuacja podobna do Grosika. Tam punkty były ubezpieczone w Warcie, ale do nadużycia doszło w centrali operatora. Kto ucierpiał najbardziej ? biorcy i klienci. Myślę, że to tłumaczy, dlaczego niektórzy operatorzy z takim rozmachem zachłysneli się InPostem, a inni podeszli do tego bez emocji.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.