Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Cytuję: "Z Twojego tonu, panie niedoinformowany wynika, że każdy właściciel samodzielnego punktu albo jest złodziejem, albo będzie, a już na pewno zatrudnia złodzieja. " Niczego takiego nie napisałem - pytam jedynie jak sobie samodzielnie działający punkt poradzi w wypadku napadu. Ubezpieczyciel na pewno odda po sprawdzeniu czy wszystko jest OK w świetle polisy ubezpieczeniowej, tylko pytanie po jakim czasie? Jezeli obiecujemy klientom że ich wpłata dotrze w czasie 3 dni na konto wierzyciela to jak się to ma do ubezpieczalni? Nie twierdzę że ktokolwiek zatrudnia złodzieja, ale tak się składa, że kiedyś pracowałem na dość wysokim stanowisku w pewnej sieci sprzedaży...i uwierzcie mi, że co najmniej kilka osób w roku wylatywało z pracy z powodu większych lub mniejszych nadużyć. I zwykle jest tak że za nadużycia najpierw płaciła firma , a dopiero później usiłowała ścigać nieuczciwego pracownika...z różnym skutkiem. I proponuję czytać uważniej posty na tym forum - też pytałem za co płaci się sieciom po kilka tysięcy, bo nie uważam że za sam pomysł warto. Ponadto zwróc uwagę przyjacielu, że powstała już Izba Gospodarcza zrzeszająca pośredników w przyjmowaniu opłat - za chwilkę przeforsują ustawę zmuszającą pośredników do tworzenia rezerw finansowych na wypadek zdarzeń losowych. Pytanie kogo będzie na to stać? Pozdrawiam.