~www.programksiegowy.pl

Dlaczego warto zakupić nasz program? Czy zastanawialiście się Państwo ile kosztuje prowadzenie dokumentacji księgowo płacowej przez lokalne biura rachunkowe? W przypadku najmniejszych firm cena oscyluje między 100,00zł - 150,00zł (przyjmijmy brutto), a jeśli mamy rozbudowaną działalność stawki mogą zaczynać się od 300,00zł i dochodzić najczęściej do 1000,00zł. W najlepszym przypadku wydamy rocznie 150,00zł x12 miesięcy = 1800,00zł na biuro rachunkowe, kiedy program TaxMachine w wersji standard będzie nas kosztował 119,00zł - na I rok, w następnym ok. 60% z ceny zakupu - będzie to cena za aktualizacje gdyż licencja na samo oprogramowanie jest bezterminowa. Łatwy rachunek: 1800,00zł - 119,00zł = 1681,00 zł - tyle najmniej możemy rocznie zaoszczędzić.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.