Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Witam serdecznie wszystkich. W tym temacie jestem zielony Smile 1. Chciałbym się zapoznać z wymaganiami i co kiedy i jak trzeba zrobić aby móc pakować susz, proszek z liści (roślin) w opakowania i wysyłać pocztą, także to tylko pomieszczenie, nie sklep. 2. to może bardziej skomplikowane - kapsułkowanie proszku, pakowanie i wysyłanie 3. Jeżeli nie ma jeszcze żadnych papierów (zgody) to czy bez problemu można sprzedawać liście itp. z informacją "Produkt niespożywczy"? I czy też tak można sprzedawać kapsułki z proszkiem? Np. do edukacji, itp. Certyfikaty jakości itp. do produktów są w większości od producentów dostępne, tylko czy to coś zmienia? 4. Słyszałem o możliwości wynajmu części pomieszczenia gdzie mają zezwolenie od Sanepidu i tam by się mogło pakować itp., jednak to zwiększa prace, tz. odbieranie zamówień, pojechanie do pomieszczenia, pakowanie i spowrotem na pocztę. Co mogę robić poza tym wynajętym pomieszczeniem z artykułami, no pakować raczej nie Smile ale może tam pakować i trzymać w biurze, chyba też nie czy? Z góry dziękuje